Post by esunpokirchba on Feb 19, 2022 14:44:22 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Forsvar Konge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Forsvar Konge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Monster Forsvar Konge 2022 version ▞▞▞
Har spilt det før bestemte meg for å spille det igjen fordi det var så gøy
خیلی خوب بود
jeg elsker dette spillet
Pro OK
Stor øl ny oppdatering
Dette er kinesisk.
Atul
Hvem er GM, hvorfor forstyrre oss på arenaen? Med tullete lagstyrke....over 6 millioner hvorfor spille 1000 og 7000 lagstyrkeområde. Hvis du tilhører eieren av dette spillet, hvorfor publiserer du dette spillet ... bare spill det selv.
hahahaha.
Det er bra
Jeg er en herobrine og en gud
Noice
Artig spill!!
Så 😎 Og moro
Hvis jeg kunne gi dere en fin jobb på alt i dette spillet folkens. Håper du legger til flere etapper til dette snart, fortsett med det gode arbeidet
Super interessant spill.
Monster Aizsardzība Karalis Stratēģiskās spēles jnag
มอนสเตอร์ดีเฟนส์คิง ยุทธศาสตร์ yusa
Jeg hater spillet
hcgk
Monstruo Defensa Rey Estrategia rhan
Spillene er veldig fantastiske
Moro
Bra gane
JUSTINE, du har spørsmål
Crazy Chef: поесть по-быстрому Аркады afg
Jeg HATER dette spillet, jeg anbefaler ikke dette spillet
بهترین بازی دانیاست
Spillet er ødelagt arbeidet noen dager nå er denne oppdateringen Trash
5 måneder
خوبه
Er purkekolllek!!!
vareapper
det er så varmt
Lykke til med spillet
siden den nye "forbedrings"-oppdateringen laster ikke spillet i det hele tatt, gratulerer du har ødelagt ditt eget spill med en såkalt forbedring med mindre du tror ditt eget spill er søppel, så er det hvis du ikke vil tenke nytt om å fjerne den såkalte forbedringen eller fikse det du har gjort for å ødelegge det. det er et bra spill som er ganske enkelt til tider og pvp kan være litt bs, men jobbet rundt det et bra spill mesteparten av tiden, men dette er bare irriterende
😎😎😎😎😎😎😎😁😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀😀
jeg liker
lisa ammar ruli
Dette er et veldig bra spill om strategi, og jeg elsker det og har spilt i timevis
Tidlig p2w vegg
Spillet er bra og utfordrende
Hei der! Flott spill med bare noen få ting du kan se på. Hovedsakelig optimering.
Bra spill
Overraskende morsomt til å begynne med, har ikke en energimekaniker som er fin, søt visuell design, mangler unikhet, ikke på langt nær balansert, oppgraderinger er kjedelige men utrolig vanskelige å få til siden de er lukket bak premium valuta, MANGE oppgraderinger er gated bak premium valuta (forestill deg genshin-effekt ved å bruke primogems for ascension, hvis du spiller GI), selv et daglig oppdrag er lukket bak premium valuta, ingen autofarm, ikke spill hvis du ikke er villig til å bruke penger. Mangler enheter. Hadde potensiale.
det er kult